4 תשובות
בשביל לגרום לך להרגיש לא בסדר עם עצמך.
אני מאוד מבינה אותך וזה עצוב שהחברה של היום כל כך דפוקה!
כדי להראות לך מה "מודל היופי" המטומטם!!חברה פרימיטבית
יש חנויות שהמידה הכי גדולה שלהם היא m ,חוסר התחשבות
אנונימית
מה עם הרזוזים? גם לבנים קשה למצוא בגדים..
אנונימי
כן... כאילו הם לא יודעים על קיומן של נשים עם מידות גדולות.