6 תשובות
פשוט תהיי איתה, תשחקו בקטנה כזה, תראו סרטים/סדרות, תכיני לה אוכל,
שואל השאלה:
אני לא טסה עד לשם כדי לראות סרטים.. היא גם הרבה ישנה וכמה אפשר לדבר 3 ימים ברצף.. אנחנו מדברות כל יום..
אנונימית
וואי מסכנה... תביאי איתך משחקי קופסה ותשחקו, תביאי איתך כל מיני איתך כל מיני חטיפים ישראלים, במבה, ביסלי וזה... שתראה איך זה פה... אין הרבה מה לעשות בבית.
ברור שאת לא טסה לשם בשביל זה, את טסה בשביל להיות איתה אבל מה לעשות שהיא חולה ואין לה כל כך הרבה אפשרויות את תצטרכי להתפשר ולמצוא משהו שגם היא תוכל לעשות
את בטח כזה: "מה זה פרוייקט תגלית?!"
שואל השאלה:
היא היתה פה בפנימיה 3 שנים וגם לפני. המשפחה שלה גרה פה. חח לא חדש לה מה קורה פה.
אנונימית