9 תשובות
התחלתי עם בנים
אנונימי
פגשתי אותה בפריז, היה לנו תחביב לתפוס נבלים באמצע הלילה, התנשקנו בחצות על מגדל אייפל ומאז לא ראיתי אותה.
חחח שניכם אדריאן ומרינט!
אנונימית
היא קראה לי מפגר אז נתתי לה אגרוף.
הלכנו מכות קצת ובספו של דבר היא אמרה תהנה בכלא.
לא היה כיף בכלא.
איך זה בחמות אין תשובות חחח
ואני בת אז מעולם לא התחלתי עם בת אבל גם לא עם בן
אנונימית
הייתה לנו משקית ת"ש בבסיס, והייתי מסיע אותה הרבה.
היינו מדברים המון והייתי מבקר אותה לא קצת, גם מביא לה חולצות של הבסיס. (היו לי קשרים)
מתישהו חשבתי שהיא גם בקטע שלי, והצעתי לה לצאת.
סירבה.

זה הסיפור שלי, על הפעם הראשונה שהצעתי לבחורה לצאת.
וואי יש לי מלא
1. *אני כזה ניגש כמו בן אדם תרבותי ושומר מרחק גוף בשביל כבוד* "רוצה לצאת?"
היא: "לא"
2.במועדון עירוני: אני: "את באה לפה הרבה?" היא : "לא כי אין לי עם מי ללכת" אני: "את רוצה לבוא לפה יותר, איתי?" היא: "יאללה נקבע איזה יום" מחליפים מספרי טלפון, כעבור יום- מסננת לי את החיים ולא עונה לטלפון, סהכ הגיוני
3.אני לתלמידה החדשה שהצטרפה לכיתה"רוצה לצאת לקופיקס איזה יום?" היא: "כן, נקבע" ניסיתי לקבוע כמה פעמים והיא התחמקה
4.אני: "רוצה שנקבע ללכת לסופר איזה יום?" היא: "יש לי חבר"
5.אני: "את באה לפה הרבה" היא: "לא" אני: "את רוצה לבוא לפה יותר?" היא: "לא"
אם אני אחשוב על עוד אני אגיד
התחלתי עם מלא ובהרבה דרכים
בעיקרון מה שהיה ישיר נגמר חרא פשוט ניסו לברוח או שדיברו לא יפה היו בודדות שהעריכו ונתנו מספר ואז לא ענו
הצלחתי גם לצאת עם בנות מהרחוב
פשוט התחלתי בדרך עקיפה וזה הרגיש להן פחות מוזר וזרם ואז קבענו לצאת
פשוט צריך לשאול שאלה שלא קשורה לבחורה ואחרי דקה שתיים של שיחה להחמיא לה ולבקש מספר ואז גם אפשר להמשיך את השיחה בווטסאפ מאיפה שהיא נעצרה ולקבוע לצאת
אנונימי
שואל השאלה:
cat noir
זה היה איתי...