4 תשובות
לכולם זה קורה, אבל אצלי זה משתנה, לפעמים כשאני מחרבשת זה יוצא יפה אבל ברור שאם תשבי ותשקעי זה יצא יפה
מה השאלה כאן?
גם אני מחבבת את תחום הציור, וכשאני מציירת מתוך שיעמום זה לא תמיד יוצא יפה.
תשקיעי בציור יצא לך יפה, אם זה סתם משעמום זה לא אמור להיות איזה יצירת אומנות את יודעת..
גם אני מחבבת את תחום הציור, וכשאני מציירת מתוך שיעמום זה לא תמיד יוצא יפה.
תשקיעי בציור יצא לך יפה, אם זה סתם משעמום זה לא אמור להיות איזה יצירת אומנות את יודעת..
אני גם מציירת וגם לי יש את אותו בעיה פשוט כנראה בשיעור את לא מרוכזת או שצריך שהיה מולך תמונה כלשהי
לי זה ההפך חחח
באותו הנושא: