7 תשובות
אולי רק מתמטיקה, הייתי שמחה לקבל ציון סביר יותר אם הייתי ב5 יחל
כן, רק את היסטוריה/אזרחות/לשון (מה שיותר קל לך) ומתמטיקה.
רק את המתמטיקה אבל בכללי לא..
אנונימית
חח עם ציונים כאלה בחיים לא הייתי חוזרת כדי לשפר.
אנונימית
משוגעת
אולי הייתי חוזרת במקומך ועושה 4 יחל ומוציאה 90..