4 תשובות
אני עדיין כי אין לי כסף
לא, למזלי.
כמה פעמים אבל למזלי היה לי לאן ללכת בכל הפעמים האלה
אנונימי
אני בתוך בית עם תנאים יותר גרועים מהומלסית. :(
אנונימית
באותו הנושא: