6 תשובות
מים
מים ואוכל כן
וחבל למה את בורחת?
וחבל למה את בורחת?
שואל השאלה:
לא באלי להישאר פה .
לא באלי להישאר פה .
אנונימית
לא כדאי לך לרשום את זה פה יזמינו לך משטרה
אנונימית
יש מגוון פתרונות, אופנים, לבקש שייקחו אותך,
אם זה ממש חשוב לך תלכי ברגל, קחי מלא מים ואולי נשנוש לדרך.
אנונימית
באותו הנושא: