תשובה אחת
מסכימה לגמרי
לא חושבת שזה נכון להתנשא, לרוב אנשים לא אוהבים את זה. אני מפעילה את כפתור ההתנשאות רק כשאני נתקלת באנשים שבעייני טפשים (הומופובים, גזענים וכו')
זה פשוט עניין של בטחון עצמי, יש בך בטחון ואת אוהבת את עצמך זה יבוא גם מהסביבה
לא חושבת שזה נכון להתנשא, לרוב אנשים לא אוהבים את זה. אני מפעילה את כפתור ההתנשאות רק כשאני נתקלת באנשים שבעייני טפשים (הומופובים, גזענים וכו')
זה פשוט עניין של בטחון עצמי, יש בך בטחון ואת אוהבת את עצמך זה יבוא גם מהסביבה
באותו הנושא: