5 תשובות
שהייתי בכיתה יא שנה שעברה זה היה ככה גם, היה לני בכימיה והיסטוריה בהפרש של 3 ימים
חשבנו שזה לא אפשרי וזה ממש בסדר אפשר להסתדר זה תמיד ככה
חשבנו שזה לא אפשרי וזה ממש בסדר אפשר להסתדר זה תמיד ככה
אנונימית
ממש מפגר יש לנו מספיק לחץ והם פשוט חושבים שאנחנו מכונות.
זה חדש לך? זה כבר 20 שנה ככה
הבגרות במתמטיקה ב24 והבגרות בלשון ב28
ובקיץ הקודם זה היה בהפרש של יומיים
הבגרות במתמטיקה ב24 והבגרות בלשון ב28
ובקיץ הקודם זה היה בהפרש של יומיים
אני שונאת את מערכת החינוך. חושבים שאנחנו פאקינג רובוטים.
חוסר התחשבות ורגישות, עצוב
באותו הנושא: