8 תשובות
אמ.. בהחלט מבאס
נשארים שבת
שואל השאלה:
לא לא זה באמת חשוב נתנו לי עבודה לעשות ואני צריכה לרשום מה העונש
אנונימית
אני דיי בטוחה שנשארים שבת תחפשי בגוגל תשובה יותר טובה
אם זה בסיס פתוח - בסיר להניח שבהחלה זה יהיה קנס כספי (50 ש"ח) ובפעמים הבאות ריתוק קצר...
יכול להיות שלא יעשו כלום אם יש סיבה מוצדקת ויכול להיות שזה יגיע לשעות ביציאה.
חברה שלי איחרה חצי שעה/שעה וקיבלה שעות ביציאה
--A
זה תלוי במפקדים. אני מאחרת יחסית הרבה(אני בסדיר) ולא עושים לי משהו.
אם יש מפקד שהוא קצת רע הוא יכול לעלות אותך למשפט.
אם מאחרים בטירונות זה לרוב שעות ביציאה.
אנונימית