11 תשובות
דווקא מעולים
5 כזה.לפעמים מדהים ולפעמים גרוע תחת
5
מצד אחד יש כאלה שמעוניינים בי, מצד שני הבן אדם שאני רוצה לא מעוניין. אז יופי לי
מצד אחד יש כאלה שמעוניינים בי, מצד שני הבן אדם שאני רוצה לא מעוניין. אז יופי לי
כמות האקסים שהם אקסים כי לא היה לי נעים לסרב להם : 5
כמות אקסים בוגדים : 2
כמות אקסים שריחמו עליי : 4
כמות קראשים שדחו אותי : 7
כמות *בני זוג* - 2
למה?
כי לא נעים לי להגיד לא או שאני נואשת :(
כמות אקסים בוגדים : 2
כמות אקסים שריחמו עליי : 4
כמות קראשים שדחו אותי : 7
כמות *בני זוג* - 2
למה?
כי לא נעים לי להגיד לא או שאני נואשת :(
אצלי זה מתחת ל 0
חרא. אף אחד לא רוצה אותי למרות שאני נראית יפה לדעתי, ואין לי אופי נורא ואיום . זה ממש מוזר. 9
דווקא ממש טובים, יש לי חבר מדהים כבר כמעט שנה וחצי :)
אממ לא ..לא קיימים אבל i cant deal with it rn אז ניחא יו נואו
2-
נכון ב"חיים זה לא הכל" יש קטע שמיקי הגדול אומר: "איזו אישה. אפילו להיות דחוי על ידה זה כבוד." אז זה בייסיקלי היחסים שלי עם מישהי שאני *מאוד* מחבבת. (לא בא לי להגיד "קראש")
נכון ב"חיים זה לא הכל" יש קטע שמיקי הגדול אומר: "איזו אישה. אפילו להיות דחוי על ידה זה כבוד." אז זה בייסיקלי היחסים שלי עם מישהי שאני *מאוד* מחבבת. (לא בא לי להגיד "קראש")
מרוב שהם גרועים אין לי אפילו מכות ברשימה של כמה גרוע זה
באותו הנושא: