11 תשובות
דווקא מעולים
5 כזה.לפעמים מדהים ולפעמים גרוע תחת
5
מצד אחד יש כאלה שמעוניינים בי, מצד שני הבן אדם שאני רוצה לא מעוניין. אז יופי לי
כמות האקסים שהם אקסים כי לא היה לי נעים לסרב להם : 5
כמות אקסים בוגדים : 2
כמות אקסים שריחמו עליי : 4
כמות קראשים שדחו אותי : 7
כמות *בני זוג* - 2
למה?
כי לא נעים לי להגיד לא או שאני נואשת :(
אצלי זה מתחת ל 0
חרא. אף אחד לא רוצה אותי למרות שאני נראית יפה לדעתי, ואין לי אופי נורא ואיום . זה ממש מוזר. 9
דווקא ממש טובים, יש לי חבר מדהים כבר כמעט שנה וחצי :)
אממ לא ..לא קיימים אבל i cant deal with it rn אז ניחא יו נואו
2-
נכון ב"חיים זה לא הכל" יש קטע שמיקי הגדול אומר: "איזו אישה. אפילו להיות דחוי על ידה זה כבוד." אז זה בייסיקלי היחסים שלי עם מישהי שאני *מאוד* מחבבת. (לא בא לי להגיד "קראש")
מרוב שהם גרועים אין לי אפילו מכות ברשימה של כמה גרוע זה