התחברות הרשמה

עצמות לחיים ולסת משורטטת שה יפה לבנות לדעתכם?זה מחמיא אם אומרים שיש לך?

16 בינואר 2019, 20:47
ניתוחים פלסטייםמבנה פניםביטחון עצמי    
4 תשובות
זה מהמם וברור שזה מחמיא
m
mrs. violet
כן מאוד
Y
Your girll
ברוורר זה ממש טוב
M
Mabel
זה יותר מחמיא שאומרים את זה לבן
N
Naaa
באותו הנושא:
גבר עם עצמות לחיים בולטות, זיפים ועיניים בהירות או גבר עם גומות, עצמות לסת ועיניים כהות?
אני חתיך 1.82 עם שרירים וגומות ועצמות לחיים ולסת מרובעת זה טוב בנות? ואני לא שחצן
גבר עם גומות ועצמות לסת או גבר עם עצמות לחיים בולטות ועיניים בהירות ?
למי יש עצמות לחיים יותר (לא לסת) למלאים או רזים?
זה קו לסת בולט או עצמות לחיים?
איך לכל החתיכים יש קו לסת ועצמות לחיים בולטות?
מה יותר יפה, קו לסת או עצמות לחיים?
זה נקרא שיש קו לסת בולט ועצמות לחיים?
מה עדיף לסת בולטת או עצמות לחיים?
איך אני יכול לזהות אם יש לי קו לסת או עצמות לחיים
למי שיש אחד מהם : יש לכם קו לסת או עצמות לחיים?