5 תשובות
זה לגמרי סבבה
זה בסדר
שואל השאלה:
אני בן 19 והיא בת 15
אני בן 19 והיא בת 15
אנונימי
זה לא בסדר חשבתי היא לפחות 16 .
זה לא מוגזם לדעתך?
אחרי הכול היא לא בכיתה יא ואתה עוד מעט 20
זה לא מוגזם לדעתך?
אחרי הכול היא לא בכיתה יא ואתה עוד מעט 20
שואל השאלה:
היה לי 19 רק עכשיו והיא פשוט מהקטנים בגיל ואני מהגדולים וגם לא מרגישים הבדל היא אפילו יותר בוגרת ממני
היה לי 19 רק עכשיו והיא פשוט מהקטנים בגיל ואני מהגדולים וגם לא מרגישים הבדל היא אפילו יותר בוגרת ממני
אנונימי
באותו הנושא: