5 תשובות
לא מציעה לאכול את זה שלא יהיה לך קלקול קיבה
הוא לא נראלי יהיה מקולקל כי קר בחוץ אבל לא הייתי לוקחת את הסיכון
לדעתי הוא יהיה בסדר, אבל תנסי בכל מקרה.
תלוי מה הטמפרטורה בחדר.
אם המעדן עוד קר, זה אמור להיות בסדר.
אם המעדן עוד קר, זה אמור להיות בסדר.
לא, מזג האוויר קריר מאוד אז זה בסדר.
באותו הנושא: