תעזרו לי, יש מישהו נורא מתוקי וחמוד שאנחנו מדברים איזה שלושיה ימים כבר ברצף בקיצור עכדיו דיברנו והוא דופק לי כזה
את תזרמי עם אחד כמוני? שנתמסטל וזה תרצי נראלך? עניתי חח מה מאיפה הבאת את זה והוא ענה סקרן עניתי אוקיי לא יודעת מה שיהיה יהיה בכל מקרה לא חושבת שאי פעם נפגש והוא ענה למה את חושבת שלא ניפגש אנחנו לא ניפגש כי לא בא לי פשוט ואני מתביישת אני לא אענה לו טת זה, תתנו לי תירוץ כלשהו בבקשה!