6 תשובות
לא שואלים אתזה.
פשוט לא.
אני לא בולמית, אבל יש שאלות שלא שואלים.
שואל השאלה:
אבל אני בעצמי מקיאה.. ואני רק רוצה לדעת שאני לא לבד בהרגשה הנוראית הזו :/
אנונימית
אני מניחה שלא רק את...
אני די בטוחה שחלק מהבולמיות זה נשים עם דימוי עצמי נמוך שבטוחות שהן לא שוות כלום. ואז גם להקיא אצ האןכל שמכינים במיוחד בשבילך..
עזבי שלהקיא זה לא נעים, זה לא נעים להטריח מישהו "לחינם", בעיקר אם אותה אחת חושבת שהיא שווה כלום ושום דבר...
וואי כל כך.. שהייתי אנורקסית הייתי לוקחת את האוכל שאמא שלי הייתה מכינה ושמה בשקית בתחנת אוטובוס עם פתק שאומר שיאכלו את זה בתקווה שאיזה הומלס יאכל את זה
כן
וואי כל כך.
לא רק על האוכל שמקיאים גם על האוכל שזורקים :/