20 תשובות
שזו הכללה טיפשית.
ואני מדברת בתור אתאיסטית.
ואני מדברת בתור אתאיסטית.
אין קשר.
לא
פשוט לא
מצטערת להרוס לך
פשוט לא
מצטערת להרוס לך
אםם לא, זה לא קשור...
לא . אין שום קשר.
בסדר, אז הם לא נשענים על ישות אלוהית, הם נשענים על משהו אחר. שטות מוחלטת מה שרשמת פה.
אנונימי
שואל השאלה:
אשמח אם תסבירו
אנונימי- על מה הם נשענים?
אשמח אם תסבירו
אנונימי- על מה הם נשענים?
אנונימית
מאיפה הקרצת את זה שהם נשארים חזקים?!
לא מסכימה עם מה שאמרת.
לא מסכימה עם מה שאמרת.
אני חושבת שאין קשר (לא מחשיבה את עצמי כאדם מאמין)
אם אדם מאמין נשען על אלוהים בשעות קשות, אתאיסט ימצא גם במה להעזר.
מדובר בתחליפים, רמת החוזקה אינדיוידואלית לכל אדם.
אם אדם מאמין נשען על אלוהים בשעות קשות, אתאיסט ימצא גם במה להעזר.
מדובר בתחליפים, רמת החוזקה אינדיוידואלית לכל אדם.
נשענים על דברים אחרים בחיים- על אנשים אחרים, על משפחה, על דברים חומריים שיש בעולם, על דברים רוחניים כאלה ואחרים שהם לא יישות אלוהית.
אנונימי
שואל השאלה:
לא תמיד יש חברים ומשפחה שאפשר להישען עליהם
לא תמיד יש חברים ומשפחה שאפשר להישען עליהם
אנונימית
שואל השאלה:
מה הקשר טרנד? זו אמונה, אני מדברת על אנשים שבאמת מאמינים שאין כלום, לא אנשים שאתם אומרים.
אני חושבת שזה מראה על חוזקה שבן אדם לא מאמין בשום דבר מעליו ששומר עליו והוא נשאר חזק ומתמודד עם החיים, וממציא לעצמו מוסר ומשמעות משלו במקום שמישהו יגיד לו מה לעשות כדי שיהיה טוב יותר
מה הקשר טרנד? זו אמונה, אני מדברת על אנשים שבאמת מאמינים שאין כלום, לא אנשים שאתם אומרים.
אני חושבת שזה מראה על חוזקה שבן אדם לא מאמין בשום דבר מעליו ששומר עליו והוא נשאר חזק ומתמודד עם החיים, וממציא לעצמו מוסר ומשמעות משלו במקום שמישהו יגיד לו מה לעשות כדי שיהיה טוב יותר
אנונימית
אז אם אין משפחה וחברים, נשענים על דברים אחרים. ואם לא נשענים על שום דבר (אלא אם כן הבנאדם באמת חזק נפשית)- פשוט מדרדרים לאובדן וכאב גדול. אני לא רואה פה קשר לאמונה בישות אלוקית.
אנונימי
אוקיי יש לי שאלה- אתה בן אדם מאמין?
מאמין.
אנונימי
אז כנראה בגלל שאתה רואה אותנו מנקודת מבט של מאמין אתה רואה אותנו כחזקים- אתה נאחז באלוהים והוא חלק גדול אצלך שאם לא היה אתה מרגיש שהיה חלל ריק.
אצלנו אין חלל ריק, אמנם אנחנו לא נעזרים באלוהים אבל גם לא בכלום, אנחנו נעזרים בדברים אחרים שממלאים אותנו.
זהו
עריכה- השאלה שלי הייתה מכוונת לשואלת השאלה בטעות כתבתי בזכר. אז אנונימי תתעלם מזה ושואלת השאלה אם את מאמינה אז זה רלוונטי עבורך
אצלנו אין חלל ריק, אמנם אנחנו לא נעזרים באלוהים אבל גם לא בכלום, אנחנו נעזרים בדברים אחרים שממלאים אותנו.
זהו
עריכה- השאלה שלי הייתה מכוונת לשואלת השאלה בטעות כתבתי בזכר. אז אנונימי תתעלם מזה ושואלת השאלה אם את מאמינה אז זה רלוונטי עבורך
calliope, מאמין ממש לא אמור לראות את הכופרים כאנשים חזקים, להפך, הם נכנעו ליצר הרע שזה מעיד על החולשה.
תוצאה, לא התכוונתי בהכללה שמאמינים רואים כופרים כאנשים חזקים.
דיברתי עליה ספציפית שרואה אותנו כאנשים חזקים, אם לא קראת את השאלה שלה..
דיברתי עליה ספציפית שרואה אותנו כאנשים חזקים, אם לא קראת את השאלה שלה..
לא בהכרח את יכולה גם להגיד שהם רוצים לחיות חיים משוחררים מכל דבר שקצת יגביל אותם במסגרת לטוב ולרע.
אני לא חושב ככה. יש הרבה מאוד אתאיסטים שפשוט העבירו את התשומת לב שלהם מדת ואמונה להערצה של מפורסמים או הישענות על מוזיקה או דברים כאלה והם לא בהכרח חזקים בפני עצמם אלא פשוט יש משהו חיצוני שמקיים אותם.
אדם חזק זה אדם (דתי או לא) שמצליח להתקיים בלי להרגיש שהוא "חייב" משהו.
אדם חזק זה אדם (דתי או לא) שמצליח להתקיים בלי להרגיש שהוא "חייב" משהו.
באותו הנושא: