16 תשובות
בכללי אני לא יוצאת בשישי בלילה
אנונימית
ברור ואתה תמיד מוזמן להצטרף
וואי אני מזדהה עם התגובה הראשונה
אנונימית
לא, אין לי חברים.
לא
אנונימית
לא
זה לא שיש לאן... מושבניקים וזה :/
ברור
לא
אין לי לאן ועם מי
אני שומרת, אין ממש לאן
יאפ
כן
לא, כולם שומרי שבת.