התחברות הרשמה

נכון כימיה זה מקצוע קשה?

15 בינואר 2019, 18:51
עבודהציוניםתיכוןבגרויות    
6 תשובות
נכון.
~
~Fireflies~
כן
F
Flowers princess
כן
M
Meow.
כן
.
.leo
ברור
M
Maor100200
כן אבל הוא כיף
פ
פשוט לא.
באותו הנושא:
רק אני חושבת שמקצוע לשון זה בולשיט ולא באמת לומדים לדבר מזה נכון?
נכון שלשון זה מקצוע מיותר?
נכון ספרות זה המקצוע הכי מיותר שיש?
נכון שביולוגיה וכימיה זה המקצועות הכי טובים שיש?
נכון מדעים זה מקצוע ממש משעמם?! מרדים
מה אתם חושבים על לבחור מקצוע מורחב- כימיה וגיאוגרפיה?
אלה כל המקצועות שלומדים בתיכון נכון?
נכון לשון זה מקצוע חרא ורוב הדברים שלומדים בו ממש מיותרים?
נכון לשון מקצוע קל?
נכון שאנגלית הרבה יותר חשוב מ מתמטיקה בתור למידה למקצוע?
נכון מקצוע לשון זה מקצוע אחד הכיפים?