4 תשובות
וואו כן
החיים של האיידולים שלנו בכללי הם לא קלים בכלל.
החיים של האיידולים שלנו בכללי הם לא קלים בכלל.
לא שמעתי על זה.. על מה התוכנית? זה ריאליטי?
שואל השאלה:
החברה yg מוציאה שנה הבאה להקת בנים חדשה, אז הם עשו תכנית על בחירת הבנים ללהקה , ויש שם המון בנים שהם מוכשרים ברמות, אבל זה עצוב בגלל שיש בנים שמעיפים אותם בגלל שהם לא מתאימים ללהקה למרות שהם מוכשרים , וזה עצוב לראות את הבנים בוכים ואת המאמץ שלהם לעשות דביוט..
אם את רוצה את יכולה לראות יש את הפרקים ביוטיוב.
החברה yg מוציאה שנה הבאה להקת בנים חדשה, אז הם עשו תכנית על בחירת הבנים ללהקה , ויש שם המון בנים שהם מוכשרים ברמות, אבל זה עצוב בגלל שיש בנים שמעיפים אותם בגלל שהם לא מתאימים ללהקה למרות שהם מוכשרים , וזה עצוב לראות את הבנים בוכים ואת המאמץ שלהם לעשות דביוט..
אם את רוצה את יכולה לראות יש את הפרקים ביוטיוב.
אנונימית
תודה :)