4 תשובות
וואו כן
החיים של האיידולים שלנו בכללי הם לא קלים בכלל.
לא שמעתי על זה.. על מה התוכנית? זה ריאליטי?
שואל השאלה:
החברה yg מוציאה שנה הבאה להקת בנים חדשה, אז הם עשו תכנית על בחירת הבנים ללהקה , ויש שם המון בנים שהם מוכשרים ברמות, אבל זה עצוב בגלל שיש בנים שמעיפים אותם בגלל שהם לא מתאימים ללהקה למרות שהם מוכשרים , וזה עצוב לראות את הבנים בוכים ואת המאמץ שלהם לעשות דביוט..

אם את רוצה את יכולה לראות יש את הפרקים ביוטיוב.
אנונימית
תודה :)