2 תשובות
אני חושבת שזה יותר מדי יסגיר אותם
הכוונה שלא רק הן יבינו גם אחרים שמכירים אתכם יבינו את זה
הכוונה שלא רק הן יבינו גם אחרים שמכירים אתכם יבינו את זה
אנונימית
שואל השאלה:
בזמן האחרון הרגשתי וראיתי כמה חברים יכולים להיות מניאקים ומגעילים.. הם משחקים אותה החברים הכי טובים.. אבל בשנייה אחת הם מרכלים מאחורי הגב וצוחקים.. חברים שמתנהגים ככה הם לא נחשבים באמת חברים. עדיף חבר אחד אמיתי מאשר 100 מזוייפים
בזמן האחרון הרגשתי וראיתי כמה חברים יכולים להיות מניאקים ומגעילים.. הם משחקים אותה החברים הכי טובים.. אבל בשנייה אחת הם מרכלים מאחורי הגב וצוחקים.. חברים שמתנהגים ככה הם לא נחשבים באמת חברים. עדיף חבר אחד אמיתי מאשר 100 מזוייפים
אנונימית
באותו הנושא: