5 תשובות
אותנו מכריחים לשלם 110.
בוודאות.
בוודאות.
לא שמעתי בחיים שעל חתימה בטופס ירוק משלמים תבדקי את זכה טוב
יש קופות שלא משלמים ויש שכן
חייב לשלם.
אישית הרופאה חתמה לי ואמרה לי לשלם בקבלה, פשוט הלכתי.
אבל לא ממליץ לך לעשות אותו דבר. כן זה מגוחך
אישית הרופאה חתמה לי ואמרה לי לשלם בקבלה, פשוט הלכתי.
אבל לא ממליץ לך לעשות אותו דבר. כן זה מגוחך
אני לא שילמתי כלום ואני במכבי
באותו הנושא: