47 תשובות
כן
הייתי חולה
הייתי חולה
לא הולך אף פעם כי לא בא לי
כן, כי לא רציתי
לא
אני ממש אוהבת אותם ולא אוהבת לפספס
אני ממש אוהבת אותם ולא אוהבת לפספס
כן, כל החבורה החלטנו פשוט לא ללכת כי הטיול היה מעפן
כן כי היו שם מקלחות משותפות והתביישתי רצח אז לא יצאתי
אנונימי
בכיתה ו' היה לנו טיול לבלאגן בקבוץ יגור מי שמכיר זה כזה עם מתנפחים וזה ולא הלכנו כמה חברים ובמקום זה נסענו לקולנוע ראינו גברים בשחור 3 חח
פחד גבהים
אף פעם לא הולכת
בכיתה ז. זה היה לאילת ולא קרץ לי בכלל הטיול הזה.
טיולים שנתיים זה חרא
תמיד אותם מסלולים מסוכנים ומסובכים שאפשר למות בהם
תמיד אותם מסלולים מסוכנים ומסובכים שאפשר למות בהם
אנונימית
סיור מגמה, היו לי דברים יותר חשובים לעשות
כן כמעט כל טיול .. מצב כלכלי לא משהו ואני רואה את זה בתור בזבוז חוץ מזה אני לא סובלת תשכבה ככה שטיולים אין מצב
אנונימית
כל שנה כי אני עם חרדה חברתית
אנונימית
כן, לא יצאתי לטיול שנתי האחרון בכיתה י"ב
לא היו לי כל כך חברות בשכבה ביחס לשנים קודמות, ואני לא סובלת את השכבה שלי וידעתי שאם אצא סתם ארגיש לבד
לא מתחרטת לרגע על כך שלא יצאתי
לא היו לי כל כך חברות בשכבה ביחס לשנים קודמות, ואני לא סובלת את השכבה שלי וידעתי שאם אצא סתם ארגיש לבד
לא מתחרטת לרגע על כך שלא יצאתי
לא
כן כי לא בא לי להיות עם השכבה שלי.
ברור
לא רציתי
לא רציתי
כן כי אני לא אוהבת
בכיתה ז ו-ח לא הלכתי וכי לא רציתי..
לא הייתי הולך כמעט אף פעם לטיוש רק בגלל בעיות שינה.
לא נראה לי קרה לי
כל הזמן כי אני לא רוצה
בכיתה ט' לא יצאתי לטיול, פחדתי שיקחו אותנו למקום גבוה עם תהום, כמעט בכיתה ח נפלתי לתהום בעין גדי בגלל הדרדרות אבנים על שביל צר, רצו להרוג אותנו בית ספר מפגר
מכיתה י לא באתי לשום טיול שנתי..
זה ח ר א.
זה ח ר א.
השנה הולכת להיות פעם ראשונה
כן כי רציתי חופש של ארבעה ימים
כן, אני לא אוהבת טיולים שנתיים/סתם טיולים של בית ספר
כן טיול שנתי, הייתי בחול
כן, אני לא יוצאת כי לא בא לי עם הכיתה שלי או השכבה אני מעדיפה עם המשפחה שלי
השנה אני לא רוצה לצאת
כי אני לא אוהבת את השכבה ולא באלי להיות תקועה איתם 4 ימים...
חוץ מזה ש4 ימים חופש זה לא כזה נורא
כי אני לא אוהבת את השכבה ולא באלי להיות תקועה איתם 4 ימים...
חוץ מזה ש4 ימים חופש זה לא כזה נורא
לא הלכתי לטיולים של בית ספר בערך מכיתה ו, לא רציתי.
לא הולכת, אין לי חברים בשכבה ואני שונאת מסלולי הליכה.
לא הלכתי לטיול שנתי האחרון כי הבית ספר ממש מתקמצן עלינו, הוא שם אותנו באוהלים כמו כלבים, בזמן שלבתי ספר אחרים ב יב יש אכסניה באילת, פעילות ימית ושיט שכבתי כזה עם ספינה שכבתית, ומסיבות לתוך הלילה, אצלנו אין כלום
בטיול של כיתה יב לא הייתי כי זו היתה שנה שהיה לי בה מאוד קשה וידעתי שאני לא אהנה
כן כי חברןת שלי לא יצאו
כן, כי הייתי במחזור חח
אממ יצא לי לא ללכת לשבתות אולפנה
כי זה שבת אולפנה.
כי זה שבת אולפנה.
הייתי חולה וגם לא רציתי חח
אנונימית
כי הייתי בחול.
כן תמיד, בגלל מחלה
אנונימית
כן וכל הטיולים שלא יצאתי אליהם ולא משנה מאיזו סיבה התחרטתי בסוף שלא יצאתי ..
הרבה פעמים
פשוט לא רציתי
פשוט לא רציתי
כע הגעתי לסיור שלח עם סנדלים והמורה אמר לי שהייתי צריך לבוא עם נעליים והוא העיף אותי לעזור לספרנית בית הספר.
לנקות מדפי ספרים במשך 8 שעות.
עדיין יש לי סיוטים מזה.
לנקות מדפי ספרים במשך 8 שעות.
עדיין יש לי סיוטים מזה.
כן, עדיף להיות בבית מאשר להזיע על הר :)
כשהייתי בכיתה ח', שמעתי מכמה תלמידים בעייתיים
שהם מתכוונים לשתות ולהשתכר בטיול.
החלטתי לא לצאת ואמרתי למחנכת שלי שזה מה שהולך לקרות,
היא כמובן אמרה שזה שטויות...
לא יצאתי, ואמרו לי לבוא להתייצב בבית הספר, בשמונה בבוקר,
אז ביום הראשון לטיול - באתי לביה"ס, ואחרי שעה חזרתי הביתה.
(כי לא היו כיתות ולא היה לי מה לעשות שם)
ביום השני התייצבתי, והודיעו לי שהטיול התבטל כי תלמידים השתכרו.
חזרתי הביתה, וביום השלישי היו לימודים כרגיל.
זה היה אמור להיות טיול של 4 ימים.
שהם מתכוונים לשתות ולהשתכר בטיול.
החלטתי לא לצאת ואמרתי למחנכת שלי שזה מה שהולך לקרות,
היא כמובן אמרה שזה שטויות...
לא יצאתי, ואמרו לי לבוא להתייצב בבית הספר, בשמונה בבוקר,
אז ביום הראשון לטיול - באתי לביה"ס, ואחרי שעה חזרתי הביתה.
(כי לא היו כיתות ולא היה לי מה לעשות שם)
ביום השני התייצבתי, והודיעו לי שהטיול התבטל כי תלמידים השתכרו.
חזרתי הביתה, וביום השלישי היו לימודים כרגיל.
זה היה אמור להיות טיול של 4 ימים.
אני אף פעם לא הולך כי אין לי כוח לכול החרא הזה מעדיף להשאר בבית
באותו הנושא: