8 תשובות
תלוי אם את קמה מחר מוקדם
לישון
שואל השאלה:
קמה ב2
קמה ב2
אנונימית
אם את עייפה- לישון.
אם את לא עייפה ויש לך בית ספר- לישון.
אם את לא עייפה ואין לך בית ספר/עבודה- נטפליקס
אם את לא עייפה ויש לך בית ספר- לישון.
אם את לא עייפה ואין לך בית ספר/עבודה- נטפליקס
אם את קמה בשתיים אז להכין סלט ולראות סרט
החיים שלך תותים
סלט
נטפליקס!