16 תשובות
1. השם משפחה שלה הוא קירל
2. אני לא אוהבת את השירים שלה, אבל אני לא חושבת שזה יפה להגיד על בן אדם "שמנה בלי יכולת לשיר או לזוז".
2. אני לא אוהבת את השירים שלה, אבל אני לא חושבת שזה יפה להגיד על בן אדם "שמנה בלי יכולת לשיר או לזוז".
ממש לא כולם, אני לא מעריצה אותה אבל היא לא שמנה עובדה שהיא שרה והיא גם רוקדת.
לא סובל אותה
חחח היא חתיכת פוסטמה אבל ככה זה שיש לאבא מלא כסף
והיא לא שמנה היא מלאה כזאת
בכל מקרה אם היא ככה הצליחה כנראה שיש לה איזה שהוא כישרון שיהיה לה דרך צלחה
והיא לא שמנה היא מלאה כזאת
בכל מקרה אם היא ככה הצליחה כנראה שיש לה איזה שהוא כישרון שיהיה לה דרך צלחה
למה אכפת לך? כואב לך שאוהבים מישהו אחר? אני ממש לא מעריצה שלה אבל קשה לי לראות דברים כאלה.
שנאת חינם זה דבר רע מאמי.
ובקשר לזה שהיא שמנה, הלוואי וכל השמנות היו נראות כמוה, לילה טוב חמודה
שנאת חינם זה דבר רע מאמי.
ובקשר לזה שהיא שמנה, הלוואי וכל השמנות היו נראות כמוה, לילה טוב חמודה
אנונימית
איזה אנשים איזה לשון הרע תתביישו לכם , היא זו שעובדת קשה על מנת להצליח , וזה נקרא בריוניות ברשת לקרוא לילדה שמנה מפורסמת או לא מפורסמת זה לא משנה
אנונימי
היא שרה ממש יפה
שואל השאלה:
זה לא שנאת חינם, אין לי שום דבר נגדה, פשוט לא מבינה על מה ככ אוהבים אותה?
זה לא שנאת חינם, אין לי שום דבר נגדה, פשוט לא מבינה על מה ככ אוהבים אותה?
אנונימית
חחח קילר אני מתה
אני לא מעריצה שלה פשוט אומרים קירל לול
אני לא מעריצה שלה פשוט אומרים קירל לול
היא לא שמנה, היא שרה מעולה ורוקדת מעולה.. ומדברת אחת שלא סובלת את השירים שלה... אבל מודעת לזה שיש לה קול יפה והיא רוקדת פגז
לא כולם. אגב, קוראים קירל.
שמנה היא לא וגם אם כן זה לא משנה במיוחד.
יש לה קול יפה אבל אני לא אוהבת את השירים שלה. אני מניחה שהיא די אהודה בגלל שהשירים שלה והקול שלה. היא כישרונית
שמנה היא לא וגם אם כן זה לא משנה במיוחד.
יש לה קול יפה אבל אני לא אוהבת את השירים שלה. אני מניחה שהיא די אהודה בגלל שהשירים שלה והקול שלה. היא כישרונית
אני בוכה
היא מכוערת לדעתי אבל כולם אומרים שהיא יפה אבל לא חסר לה כישרון
אנונימי
מי כן אוהב אותה?
#אנילא
#אנילא
היא מוכשרת,יש לה קול יפה , לא רואה למה לא לפרגן לה
לא כולם.
היא לא שמנה.
היא לא שמנה.
באותו הנושא: