4 תשובות
אני לא הלכתי לכולן
שואל השאלה:
אבל אני פוחדת שאחרי זה אותן בנות ישאלו אותי ואז לא תיהיה לי תגובה...
אבל אני פוחדת שאחרי זה אותן בנות ישאלו אותי ואז לא תיהיה לי תגובה...
אנונימית
אני הלכתי לכולן, זאת תקופה של מסיבות עוד בזמן שיש חברים וכיף.
שווה ללכת שתגדלי תתגעגעי לתקופה הזאת.
או לפחות אלנו זה ככה.
מציעה לך ללכת
שווה ללכת שתגדלי תתגעגעי לתקופה הזאת.
או לפחות אלנו זה ככה.
מציעה לך ללכת
אם את לא מכירה את כולן אין טעם להגיע... את לא חייבת הסברים לאף אחד זה קודם כל. תבואי רק לכמה שאת בקשר איתן והאחרות תגידי שלא יכולת ושזה עניין משפחתי או משהו כזה
באותו הנושא: