6 תשובות
מי חמצן..
לחתוך אותה לאורך ..ולהשאיר קצת בחוץ שלא יחליק לך לבפנים
כןאב איפה? מבפנים?
תרופת סבתא ..זה להשים שן של שום באוזן זה מושך את הכאב
תרגישי טוב ..תנוחי
יש טיפות אוזניים שאת יכולה להשתמש זה אמור לעזור
באותו הנושא: