2 תשובות
אני מניחה שזה תלוי מה התשובה אבל אם היא פוגענית הם בטח שמחים שהוא דיווח.
בסופו של דבר לאף אחד לא מגיע להיפגע בתגובה על שאלה ששאל ואם יש למישהו משהו להגיד לו, יש דרך וכמובן שלא לפגוע.
שטוב שדיווח.