התחברות הרשמה

מה זה חצי אתר חולה באנורקסיה/תומך בפרו-אנה?????????

למה!?!??!?!?!??!?!?!?!?!?!?
14 בינואר 2019, 19:53
פרו מיההפרעות אכילהפרו אנהבולימיהאנורקסיה    
4 תשובות
נראה לי שהרוב נגד זה ולא בעד.
F
FML
^^^זאת לא אותה אחת
וכי בא להן
אנונימית
כי בא לנו גוף רזה
אנונימית
איך לעזעאל אפשר להצטרף לפרו אנה מה זה קבוצות?
כ
כבר לא קשת בענן
באותו הנושא:
אני חולה באנורקסיה
בלוג שלי על אנורקסיה\פרו אנה...
למה לעזאזל אנשים תומכים בפרו אנה הזה? מה הם חולי נפש?
אני חולה באנורקסיה והם לא מבינים
כמה מפה חולים באנורקסיה?
רון נשר חולה באנורקסיה?
יש דבר כזה בנים שחולים באנורקסיה או הפרעות אכילה אחרות?
יש דבר כזה אנורקסיות שהן *לא* פרו אנה?
מישהו מכיר קבוצת ווטסאפ שמעודדת אנורקסיה (פרו אנה)?
הי קניתי רחפן מסוג DJI spark ואני רוצה לדעת איזה אייפד תומך יותר, באפלקציה, אייפד פרו 1/2 או אייפד אייר 1?
לדעתכם, כל האנורקסיות הן פרו אנה?