10 תשובות
לא.
ושים פס על אלו שאומרים לך את זה.
לא ממש לא!
שים פס על כולם
כן זה הגנים שלהם
אנונימי
שואל השאלה:
איך לשים פס?
אני יודע שאני מכוער
אנונימי
אחי זה לא בושה להיות מכוער אין בזה שום דבר רע תשדר ביטחון ואז לא יבינו וזה יעלה את הרמה שלך
אנונימי
שואל השאלה:
אבל צוחקים עליי
איך זה לא יוריד לי הביטחון?
אנונימי
זה הקטע פשוט תמצא דברים בהם מכוערים ואם אומרים לך שאתה מכוער תגיד מלהם נו ו? ואז איזה משהו עליהם תדרוס אותם בחזרה
אנונימי
אם אומרים לך שאתה מכוער, לא צריך להאשים אף אחד בזה. פשוט צריך להיזכר בזה שעכשיו מי שקורא לך מכוער עושה את זה או בגלל שאחרים עושים את זה או בגלל שיש לו בעיות עם עצמו/עם הסביבה שלו.
לפחות זה מה שאני חושבת.
N.V
ממש לא !
ושים ז*ן על כולם מה אכפת לך מה הם חושבים?! תאמין לי שתרגיש הרבה יותר טוב כשתפסיק להתייחס להערות הדביליות שלהם! ומה ההורים שלך קשורים לעניין.
לא. זה פשוט ככה יצא