4 תשובות
זה הגיוני. רוב האנשים שסובלים מהפרעות אכילה לא משתפים את הסביבה שלהם. אבל אולי זה דווקא יכול לעזור לך
זה לא רק היא, רובנו סובלים או סבלנו מהפרעות אכילה בעבר
בארה"ב שיעור נמוך יותר בהשוואה לישראל ואירופה.
באסיה הכי גבוהה
סיפור חיי רק עם הפרעות אחרות
לחברה שלי היו פעם ואני מתביישת לספר בגלל שעברתי דברים דומים
אולי, בכל זאת, זאת דעתך.
אני אומרת לך תספרי זה רק יקל עלייך אף אחד לא בעמדה של לשפוט או לומר לך מה נכון ומה לא