6 תשובות
חח כן,אנה זק
לא
יש בזה משהו
יש בזה משהו
לישראל קטורזה ראיתי שלא היה אייפון.
לאנה זק יש גלאקסי אבל משתמשת באייפון בעיקר.
לגל גדות יש וואווי אבל גם משתמשת באייפון בעיקר. יש גם הוכחות
לגל גדות יש וואווי אבל גם משתמשת באייפון בעיקר. יש גם הוכחות
נועה קירל מרגי רומי פרנקל
חחח עלית פה על משהו
באותו הנושא: