6 תשובות
חח כן,אנה זק
ErO
לא
יש בזה משהו
לישראל קטורזה ראיתי שלא היה אייפון.
לאנה זק יש גלאקסי אבל משתמשת באייפון בעיקר.
לגל גדות יש וואווי אבל גם משתמשת באייפון בעיקר. יש גם הוכחות
נועה קירל מרגי רומי פרנקל
חחח עלית פה על משהו