4 תשובות
אני מצטער, אבל אתה חייב..
שואל השאלה:
אני בת, ואני לא חייבת לספר להם על זה
את חייבת להגיד את זה, אין מה לעשות אז הם יורידו לך קצת מהפרופיל לא נורא..
את עדיןי תיהי בצבא ממילא
שיהיה לך יום טוב
קודם כל מתי עברת תאונת דרכים ואם זה גרם לך לנזק פיזי בלתי הפיך..
אם זה היה ממזמן ואין כל נזק אין שום סיבה לספר בכלל... זה לא ייעניין אותו..
זה כמו ששברת רגל בכיתה ו' זה לא באמת מעניין אותו כל עוד אין לך נזק בתיפקוד..
מקווה שעזרתי ;)