7 תשובות
שעווה יכאב לך מאוד
או שתתני לזה לגדול וזה יחזור למה שזה היה עם הזמן
או שתגלחי שוב
שמעי לי- תעשי שעווה.
שווה את הכאב (למרות שזה באמת לא ככ כואב) ויעבור לך הכל.
שואל השאלה:
זה נורמאלי מה שקרה לי??
אנונימית
שואל השאלה:
הכוח סבל שלי שואף למינוס 2000000 אין סיכוי בחיים שלי שאני עושה שעווה שם
אנונימית
זה נורמלי מה שקרה לך. בדרך כלל זה אומר שאת מגלחת לא נכון
שעווה מה זה שווה את הכאב אחותי
זה מה שקורה בגילוח
אני אישית שונאת
אם את ממש לא חייבת כרגע אל תגלחי
אני חושבת אבל שיש גם משחה שאת מורחת וסוג של ממיסה את השיערות אבל אני לא בטוחה שזה גם לאזור המפשעות
באותו הנושא: