10 תשובות
שואל השאלה:
זה תקין כאילו?
זה תקין כאילו?
אנונימית
כן זה תקין
זה תקין לגמרי..
שלי שבוע :(
שלי שבוע :(
כן תקין
לא.
גם שלי,
המקסימום אצלי זה יומיים וחצי ויש חודשים שהוא אורך לי פחות מחוץ וגם אין לי כאבים.
הדבר היחיד שאפשר להגיד על זה זה שבורכנו 3>
גם שלי,
המקסימום אצלי זה יומיים וחצי ויש חודשים שהוא אורך לי פחות מחוץ וגם אין לי כאבים.
הדבר היחיד שאפשר להגיד על זה זה שבורכנו 3>
כן
גם לי יש יומיים שלושה , זה לגמרי בסדר....
כל אחת זה אחרת
גם לי היה ככה בהתחלה
ואז זה הפך לארבע חמש
גם לי היה ככה בהתחלה
ואז זה הפך לארבע חמש
אנונימית
יש כאלה אבל זה די נדיר, בורכת.
כן
באותו הנושא: