10 תשובות
שואל השאלה:
זה תקין כאילו?
אנונימית
כן זה תקין
זה תקין לגמרי..
שלי שבוע :(
כן תקין
לא.
גם שלי,
המקסימום אצלי זה יומיים וחצי ויש חודשים שהוא אורך לי פחות מחוץ וגם אין לי כאבים.
הדבר היחיד שאפשר להגיד על זה זה שבורכנו 3>
גם לי יש יומיים שלושה , זה לגמרי בסדר....
כל אחת זה אחרת
גם לי היה ככה בהתחלה
ואז זה הפך לארבע חמש
אנונימית
יש כאלה אבל זה די נדיר, בורכת.
כן