4 תשובות
אני שונאת את כל מה שקשור לפלאפונים. אני מתכתבת עכשיו במחשב ועם תלמידים מהכיתה שלי אני לא מדברת בבית. שונאת פלאפונים!
גם אני ממש שנאתי שיחות וידיאו
התרגלתי אחר-כך
התרגלתי אחר-כך
וואי אמאלה
כל כך אני איתך לא סובלת את זה
כל כך אני איתך לא סובלת את זה
שונא ווצאפ אבל וידאו זה הדיבור חח
באותו הנושא: