6 תשובות
כמו וואטצאפ רק מאנונימי
תכלס סתם שטויות
תכלס סתם שטויות
כן דחוף
אפליקציה לאנשים חרמנים.
אם את אוהבת הטרדות שווא אז כן
אם לא אז לא
בחירה שלך
אם לא אז לא
בחירה שלך
אפליקציה לחרמנים אם בא לך לפתוח תפתחי אגב תני לי לנחש שכל מי שרשם לפתוח זה בנים?
אם את בקטע שיטרידו אותך וישלחו לך דיקפיקס לא רצויות אז כן
באותו הנושא: