אם אשים "ספק" ידיד מבולבל שיש לי משיכה לא נשלטת אליו על אש קרה זה יגרום לו להתגעגע אליי?
אבל לא בצורה של משפחה,כפי שהוא תיאר את הידידות שלנו,יש לי רגעים יותר מדיי מוזרים איתו,הוא לא יודה שהוא סוטה לכיוון אחר איתי כי אני הרצינית בינינו. בקיצור אני גורמת לו להימשך אליי אבל משהו לא ברור עד הסוף,אם אעשה את זה אוכל לשנות משהו?