15 תשובות
חברים
כי פשוט כדאי
פמילי גאי ופרינדס, פשוט אחלה סדרות.
יש כמה אבל אלך על כמעט מלאכים.
כמעט מלאכים זאת סדרה ככ מדהימה, הייתי בתקופה רעה והיא ככ הרימה אותי למעלה, לכל פרק יש משמעות אדירה.
המתים המהלכים, סדרה אחת החזקות, את תביני כשתצפי בה
משחקי הכס, העלילה כל כך מרגשת ומדהימה ברמה שאתה בוכה בכל מיני סצנות. כל מי שראה תסדרה לא יכול לחכות לעונה החדשה.
מבחינתי הסדרה הזאת הטובה ביותר.
שואל השאלה:
חח כן ראיתי את המתים המהלכים.
ויקינגים גם סדרה ממש טובה.
lost
סדרה ממש טובה, יש בה המון דברים מסקרנים ומותחים שצריך לגלות... והעלילה תמיד מסתבכת. הדמויות ממש עמוקות והעלילה מתוכננת טוב, גם הסגנון יפה והצילום ממש טוב והתסריט.
נמלטים, זה פשוט מעניין חחח
K_
כרגע מנטפליקס אני חורש על וויקנגים. אין לי יותר מדי להסביר למה כדאי לראות כי היא לקהל יעד מאוד ספציפי ולא תתאים לכולם, פשוט אם את אוהבת היסטוריה, קרבות ועלילה בסגנון "עתיק" (כמו משחקי הכס) זו אחת הסדרות הכי טובות שיש להציע
האנטומייה של גריי. פשוט תראי ותתמכרי. אין ממש מה לתאר.
"החיים זה לא הכל". זה פשוט סרקזם וציניות וציניות וסרקזם ושנאת אדם.
שרלוק, זו סדרה גאונית שיכולה פשוט לפוצץ לך את המוח.
האנטומיה של גריי יומני הערפד ושקרניות קטנות
אנונימית
פאקינג דרגון בול
אורגזמה.