4 תשובות
כן הגיוני, אני אישית פשוט שונא ימי הולדת. אם את לא רוצה ומבאס אותך אל תחגגי את לא חייבת אפשר סתם לצאת החוצה עם חברים
כן את כמוני בדיוק סוף סוף מצאתי מישהי כמוני
לגיטימי לגמרי, אני למשל שונאת את היום הולדת שלי.
אני גם ככה