5 תשובות
את כותבת ממש יפה חח.. אבל אם לא תשאלי שאלה ימחקו לך את השאלה וסביר להניח שיורידו נקודות..
יפה מאוד נשמע אדם מקסים!
כתבת מהמם
אני קראתי את זה בצורה של ראפ וזה היה נשמע מהמם תעשי עם זה משהו
ישלך כישרון
אני קראתי את זה בצורה של ראפ וזה היה נשמע מהמם תעשי עם זה משהו
ישלך כישרון
קצת קיטש אבל עדיין שונה, את ממש מזכירה לי מישהי מפורסמת בכתיבה שלך.
וואו זה ממש יפה! אהבתי :)
באותו הנושא: