9 תשובות
הוא מושלםם
כן
שיר נחמד מאוד.
הייתי מעלה אותו בסולם או שניים אבל בכללי השילוב בין ארי לטרוי הוא קסום.
הייתי מעלה אותו בסולם או שניים אבל בכללי השילוב בין ארי לטרוי הוא קסום.
אני עדיין אוהבת אותו (:
ברור זאת אריאנוש וטרוי סיוון אני מתה עליהם
אני אוהבת
אומייגאד שיר חדש של אריי
מאוד.
עם טרוי סיוון❤
עם טרוי סיוון❤
אחלה שיר
באותו הנושא: