9 תשובות
הוא מושלםם
כן
שיר נחמד מאוד.
הייתי מעלה אותו בסולם או שניים אבל בכללי השילוב בין ארי לטרוי הוא קסום.
אני עדיין אוהבת אותו (:
ברור זאת אריאנוש וטרוי סיוון אני מתה עליהם
אני אוהבת
אומייגאד שיר חדש של אריי
מאוד.
עם טרוי סיוון❤
אחלה שיר