3 תשובות
מי זה שבר לך את הלב אני אכנס באמאמאשלו

ועכשיו קצת יותר רציני מבינה אותך תנסי לבלות עם חברות ..
אנונימית
גם לי זה קרה.. אתמול ואת יודעת מה בנים הם זבל ואנחנו צריכות להתקדם הלאה ולהראות שאנחנו חזקות ושם בנאדם לא יפיל אותנו
מוזמנת בפרטי