8 תשובות
לא רואה את זה.
זבל לא מעניין
אני רואה האח הגדול ואני מודעת לזה שזה זבל.
זה זבל מעניין
מתה על זה
לא
רואה. ניסוי חברתי הכי איכותי שיש
לדעתי הריאליטי הכי מעניין , יותר מכל התוכניןת מוזיקה וזה
וגם המירוץ למיליון והישרדות אני אוהבת אבל האח הגדול לא משעמם לרגע.. למרות שהאנשים שם תת רמה וזה מבויים זה רק תוכנית וזה מעניין.