3 תשובות
אני לא עישנתי סמים כבדים רק ירוק וקרה למ שהייתי ברעה הלחץ דם והדופק עולה מאוד ויש לופים בראש של מלא חוטי מחשבה שונים בשביל לא להגיע למצב הזה צריך לחשוב נקי לא להלחץ ולא לפחד להיות עם אנשים שאתה סומך קרוב לבית (בפעמים הראשונות) וזהו בערך
חרדות, סביבה לא טובה ואנשים
אתה הולך לאיבוד בתוך התת מודע שלך.