5 תשובות
כי את מבינה את הערך של מה שאת עובדת בשבילו, או ערך בכללי למה שיש לך. זה טוב, לא לחץ כלכלי
כי אולי כמה שיש לך לא מספיק לך פשןט תעבדי
שואל השאלה:
העבודה היחידה שיש אצלי בעיר זה באולם אירועים ומנצלים שם את כולם. הפסקתי לעבוד שם כי השעות פשוט לא מסתדרות לי עם הלימודים
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא שלא מספיק לי הכסף אני פשוט מפחדת לבזבז על דברים שלא צריך ואז להתקע בלי כסף. אבל גם הייתי רוצה להנות מהכסף ולהרגיש שאני רק בת 16 ויכולה לבזבז אותו בשביל בילויים ודברים כיפיים אבל בכל פעם שאני עושה את זה יש לי רגשות אשם שלא הייתי בסדר שבזבזתי
אנונימית
זה נטו בגרות. את חושבת תמיד קדימה וזו חשיבה נכונה, מאוד