4 תשובות
אני עושה תנך גם בשני יאחות!
כן יש אם תחרשי הרבה וזה גם הרבה זמן

תגידי את מבינה תנך? אוף.. מקצוע קשה
ללמוד
להבין
להאמין
שואל השאלה:
לראשונה- אני לומדת הרבה, פתרתי בערך 5 בגרויות, עכשיו אני בחלק של להקשיב. אם את מכירה יש "הבגרות במשודרת", יש 7 פרקים בתנך, כל פרק חצי שעה. סיימתי את פרק 3 היום ומחר אמשיך את שאר הפרקים. במקביל בדף כותבת נקודות, תאריכים.
לשניה-תודנ!
אנונימית
אממ.. אם תתחילי לחזור קצת על החומר וזה ותראי שהולך סבבה אז אין שום סיבה שלא, אם לא הולך אז אפשר רק להאמין חח :)
בהצלחה!! אולי אגש לשפר 806 במועד ב קיץ, נראה מה יצא עם 807 :(