4 תשובות
אני עושה תנך גם בשני יאחות!
כן יש אם תחרשי הרבה וזה גם הרבה זמן
תגידי את מבינה תנך? אוף.. מקצוע קשה
כן יש אם תחרשי הרבה וזה גם הרבה זמן
תגידי את מבינה תנך? אוף.. מקצוע קשה
ללמוד
להבין
להאמין
להבין
להאמין
שואל השאלה:
לראשונה- אני לומדת הרבה, פתרתי בערך 5 בגרויות, עכשיו אני בחלק של להקשיב. אם את מכירה יש "הבגרות במשודרת", יש 7 פרקים בתנך, כל פרק חצי שעה. סיימתי את פרק 3 היום ומחר אמשיך את שאר הפרקים. במקביל בדף כותבת נקודות, תאריכים.
לשניה-תודנ!
לראשונה- אני לומדת הרבה, פתרתי בערך 5 בגרויות, עכשיו אני בחלק של להקשיב. אם את מכירה יש "הבגרות במשודרת", יש 7 פרקים בתנך, כל פרק חצי שעה. סיימתי את פרק 3 היום ומחר אמשיך את שאר הפרקים. במקביל בדף כותבת נקודות, תאריכים.
לשניה-תודנ!
אנונימית
אממ.. אם תתחילי לחזור קצת על החומר וזה ותראי שהולך סבבה אז אין שום סיבה שלא, אם לא הולך אז אפשר רק להאמין חח :)
בהצלחה!! אולי אגש לשפר 806 במועד ב קיץ, נראה מה יצא עם 807 :(
בהצלחה!! אולי אגש לשפר 806 במועד ב קיץ, נראה מה יצא עם 807 :(