7 תשובות
שונא כי זה מעייף וקשה
רוב הזמן אוהבת , אבל אני בכיתה יב' וכבר התחלתי להשתעמם בשיעורים .
לרוב אוהבת
אנונימית
אוהבת
בתכלס אם לא הייתי הולכת לא הייתי כנראה מכירה את החבאים מהבית ספר
הקטע הלימויד פחות חח
בתכלס אם לא הייתי הולכת לא הייתי כנראה מכירה את החבאים מהבית ספר
הקטע הלימויד פחות חח
שונאת!!
בבית ספר אתה באמת ללמוד וכל זה...
אבל אין לך באמת כוח לשבת בשולחן ולסתום ת'פה במשך בשיעור זה מעייף
וזה מרדים ואין חשק לכלום,
לפי דעתי צריכים לעשות שינוי במערכת החינוך בישראל!!
עם כל העולם השתנה וכמעט כל דבר היום זה טכנולוגיה אז זה לא הגיוני שבית ספר זה יהיה שולחן וכיסא
בבית ספר אתה באמת ללמוד וכל זה...
אבל אין לך באמת כוח לשבת בשולחן ולסתום ת'פה במשך בשיעור זה מעייף
וזה מרדים ואין חשק לכלום,
לפי דעתי צריכים לעשות שינוי במערכת החינוך בישראל!!
עם כל העולם השתנה וכמעט כל דבר היום זה טכנולוגיה אז זה לא הגיוני שבית ספר זה יהיה שולחן וכיסא
שונא
אנונימי
שונאת
כי זה חרא.
כי זה חרא.
אנונימית
באותו הנושא: