9 תשובות
ואם תמשיכי להתאמן יש לך עתיד
מושלם!!!!
יפה
לא לקח לך שנה וחצי לצבוע? חח
אנונימית
חמוד
מה אתם אמיתיים? למה לשקר?
זה מזעזע, בגן ציירתי יותר יפה, בלי לפגוע ביקשת ביקורת וכולם פה נואשים לפרחים.
שואל השאלה:
"לא לקח לך שנה וחצי לצבוע?" האמת?
כן.
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודעת. פשוט ציירתי את זה באמצע שיעור כי היה לי משעמם אז...
ולגבי ההצללות כבר הבנתי את זה.
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי. תודה.
אנונימית