9 תשובות
ואם תמשיכי להתאמן יש לך עתיד
מושלם!!!!
יפה
לא לקח לך שנה וחצי לצבוע? חח
לא לקח לך שנה וחצי לצבוע? חח
אנונימית
חמוד
ממש יפה
מה אתם אמיתיים? למה לשקר?
זה מזעזע, בגן ציירתי יותר יפה, בלי לפגוע ביקשת ביקורת וכולם פה נואשים לפרחים.
זה מזעזע, בגן ציירתי יותר יפה, בלי לפגוע ביקשת ביקורת וכולם פה נואשים לפרחים.
שואל השאלה:
"לא לקח לך שנה וחצי לצבוע?" האמת?
כן.
"לא לקח לך שנה וחצי לצבוע?" האמת?
כן.
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודעת. פשוט ציירתי את זה באמצע שיעור כי היה לי משעמם אז...
ולגבי ההצללות כבר הבנתי את זה.
אני יודעת. פשוט ציירתי את זה באמצע שיעור כי היה לי משעמם אז...
ולגבי ההצללות כבר הבנתי את זה.
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי. תודה.
אוקיי. תודה.
אנונימית
באותו הנושא: