התחברות
הרשמה
באיזה חודש בדרך כלל עושים נשף סיום של יב?
10 בינואר 2019, 21:28
נשף סיום
שמלות
מסיבת סיום
3 תשובות
יוני
ל
לאיודעת:|
סוף חודש חמישי
ה
הדass
יוני - יולי
אצלי עושים ביולי השנה
S
Sunshiny
באותו הנושא:
איזה שיר סיום שרתם במסיבת סיום שלכם?
באיזה שעה עושים בדרך כלל קידוש?
שיר לקליפ סיום - אנחנו עושים קליפ סיום חטיבה למורה שלנו אחרי 3 שנים איזה שיר מומלץ?
באיזה חודשים בדרך כלל ילידי ינואר מתגייסים?
באיזה צד עושים בדרך כלל נזם?
באיזה חג מחגי תשרי בדרך כלל עושים על האש?
באיזה שעה בדרך כלל עושים חופה בחתונה?
באיזה חודש בדרך כלל מתחילים לרדת גשמים רציניים?
סטיילינג למסיבת סיום - האם הג'ינס הזה מתאים למסיבת סיום (הקישור בתשובות) ועם איזה חולצה?
באיזה חודש בערך י"ב מסיימים ללמוד? ומתי הטקסי סיום בדרך כלל?
בדרך כלל עושים עגיל חישוק בטראגוס לבנים?איזה עגילים אפשר לעשות חוץ מחישוק?אשמח לתמונות